Частина 1: Встановлюємо Unity3D
Перш за все, нам потрібно завантажити і встановити Unity3D.
- Перейдіть на офіційний сайт Unity по адресі www.unity.com.
- Натисніть кнопку “Get Started” (Почати роботу) і оберіть план, який найкраще відповідає вашим потребам. Для початківців рекомендується вибрати безкоштовну версію.
- Завантажте і встановіть Unity Hub, який допоможе вам управляти всіма версіями Unity, які у вас є на комп’ютері.
- В Unity Hub перейдіть до вкладки “Installs” (Встановлення), натисніть кнопку “Add” (Додати) і оберіть версію Unity, яку ви хочете встановити.
- Після завершення встановлення Unity готова до роботи!
Частина 2: Створюємо перший свій проект
Після встановлення Unity, настав час створити ваш перший проект:
- В Unity Hub перейдіть до вкладки “Projects” (Проекти) і натисніть кнопку “New” (Новий).
- Оберіть потрібний вам шаблон проекту. Для новачків рекомендується “3D” або “2D”, в залежності від того, якого типу гру ви хочете створити.
- Введіть назву вашого проекту і місце на вашому комп’ютері, де ви хочете його зберегти.
- Натисніть “Create” (Створити), і Unity створить ваш новий проект.
Частина 3: Панель Tools, Inspector, Hierarchy
Після створення проекту ви побачите головний інтерфейс Unity, який складається з кількох ключових панелей:
- Панель Tools: Знаходиться вгорі і містить інструменти переміщення, вращання та масштабування об’єктів в сцені.
- Панель Hierarchy: Список всіх об’єктів на вашій сцені. Ви можете вибрати об’єкт, натиснувши на нього в цій панелі.
- Панель Inspector: Показує деталі про об’єкт, вибраний в Hierarchy. Тут ви можете змінювати властивості об’єкту, такі як його позицію, розмір та колір, а також додавати компоненти, які додають об’єкту додаткову функціональність.
Частина 4: Створюємо перший свій Prefab
Prefab (або “префаб”) – це заздалегідь створений об’єкт, який ви можете використовувати повторно в сценах і між сценами. Він може містити будь-яку комбінацію об’єктів гри, скриптів і компонентів.
- Перш за все, створіть об’єкт в сцені, який ви хочете зробити префабом. Це може бути будь-що: модель персонажу, будівля, зброя – все, що ви хочете повторно використовувати.
- Якщо у вас ще немає папки “Prefabs” в вашій папці “Assets”, створіть її.
- Перетягніть об’єкт з панелі Hierarchy в папку “Prefabs” на панелі “Project”. Тепер ви створили свій перший префаб!
- Щоб використати префаб, просто перетягніть його з папки “Prefabs” на сцену або в панель Hierarchy. Всі копії цього префаба будуть мати ті ж властивості, що і оригінальний об’єкт.
Післямова
Ви успішно встановили Unity3D, створили свій перший проект, ознайомились з основними панелями інтерфейсу і створили свій перший префаб! Звісно, це лише основи Unity3D, але ви вже зробили важливий крок на шляху до створення своєї власної відеогри.